Internetes bolt ügyfélszolgálata

Az ügyfélszolgálat fogja megteremteni számunkra a lojális, hűséges vásárlókat. A későbbi bevételünk nagy részét nekik köszönhetjük, ezért webáruházunk sikere az ügyfélszolgálaton múlik. Nem győzöm hangsúlyozni, hogy a sikeres webáruházak megrendeléseinek 60-70%-a a meglévő vásárlóktól érkezik.

A “Pénztártól való távozást követően, nem fogadunk el reklamációt” korszaknak már 20 éve vége! Tudatosulni kell minden hazai cégvezetőben, hogy ha van ügyfél, akkor van probléma is. És minél ügyesebb a probléma megoldásunk, annál elégedettebbek az ügyfelek. Ezek a vásárlók ajánlani fognak bennünket és újra tőlünk vásárolnak majd.

123

Hogyan kommunikáljunk az ügyfelekkel?

Bizalommal kell a vásárló felé fordulnunk és ne felejtsük el, hogy a “vásárlónak mindig igaza van”! Ha ezzel a hozzáállással dolgozunk, akkor nem tudunk nagyot hibázni.

Telefonos ügyfélszolgálat

Ez a legtöbb esetben budapesti vagy mobil telefonszám. Ha szeretnénk kifejezni, mennyire fontosak nekünk a vásárlóink problémái, akkor használjunk helyi tarifával hívható számot (06-40) vagy ingyenes ügyfélszolgálati számot (06-80). Ez extra költséggel jár, de sokkal többen fognak hívni minket és több megrendelés is fog érkezni.

A bejegyzés kategóriája: Internetes bolt ügyfélszolgálata
Kiemelt szavak: .
Közvetlen link.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!