Hogyan optimalizáld a mobil appodat az alkalmazás-áruházakra?

mobil applikáció

mobil applikáció

Az előbbiekben már emlegettük a különböző app store-okat, és arról is szó volt, hogy mennyire fontos egy alkalmazás befuttatásához annak marketingje. Ennek része az alkalmazás optimalizálása (ASO: App Store Optimization) is az alkalmazás-áruházakra. Hogyan zajlik ez? Az alkalmazás-áruház optimalizálás célja, hogy az egyes áruházak találati oldalain jobb helyezést érjen el egy alkalmazás. Hiszen, minél jobb a helyezése egy appnak, annál nagyobb az esélye, hogy a potenciális felhasználók találkoznak vele és letöltik. A Forrester vizsgálata szerint az alkalmazások 63 százalékát alkalmazás-áruházban történő keresés révén fedezik fel a felhasználók. Az app store tehát a leggyakrabban használt megoldás alkalmazások felfedezésére. A cím a legfontosabb, ezért muszáj szerepelnie a kulcsszavadnak a címben. Arra azonban figyelj, hogy kellő kutatás után válaszd ki a megfelelő kulcsszót, mert a gyakori változtatgatás nem előnyös. Ha mobil applikáció készítés, akkor keresd az aktivdigital.hu/mobilapp weboldalt!

A bejegyzés kategóriája: mobil app készítés
Kiemelt szavak: , .
Közvetlen link.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!